Ons platform MijnVital10 is vernieuwd! Was je al bekend met ons oude platform? Dan hebben wij hier een overzicht met de belangrijkste veranderingen, zodat je snel uit de voeten kan in het vernieuwde MijnVital10:
- Het is niet meer nodig om altijd met een sms of mail met extra authenticatiecode in te loggen. Je dossier bevat nog wel deze extra beveiliging, zoals je van ons gewend bent, zodat je medische gegevens beschermd blijven.
- De menubalk is veranderd, je vindt de opties nu onder in het scherm.
- Gezondheid is nu ‘Mijn vitaliteit’ geworden. Hier vind je je ‘Scores & metingen’ en ‘Mijn plan’.
- Je eerstvolgende afspraken kun je vinden onder ‘Op de planning’ onderaan je dashboard. Een overzicht van al je afspraken kun je vinden als je klikt op ‘Ga naar afsprakenoverzicht’ onder ‘Op de planning.
- Je kan nu zelf kiezen waar je mee aan de slag wil. Ga hiervoor naar ‘Aan de slag’ en klik op het thema van jouw keuze. Hier vind je challenges, hulpbronnen en infotainment.
- Je kan je scores op het dashboard per tegel aanpassen. Hier hoef je geen complete vragenlijsten voor in te vullen. Er staan korte vitaliteitschecks klaar, waardoor je snel kunt zien hoe je scoort op dit thema.
- Je medisch dossier kun je vinden als je klikt op je naam.
Wat verandert er niet?
- Je afspraken en de rest van het programma blijft hetzelfde.
- De punten die je gespaard hebt blijven staan.
- Je activiteiten en je gegevens blijven bewaard.
Veel plezier met het ontdekken van het nieuwe MijnVital10.
Kijk voor een uitgebreide handleiding en antwoorden op veelgestelde vragen op onze support pagina: https://support.vital10.nl/hc/nl