Wanneer je de app opent, kom je direct terecht in het dashboard. Hier kan je verschillende dingen vinden, zoals gezondheidsindicatoren en adviezen die je hebt gekregen na het invullen van waarden, of die een zorgprofessional jou persoonlijk heeft toegestuurd.
Gezondheid
Bovenaan je scherm zie je jouw naam (in het voorbeeld hieronder Vital), jouw resterende minuten en de chat.
Via jouw Naam kom je bij de Instellingen en jouw Medische gegevens.
De Minuten staan voor de minuten die je kan inzetten om met onze leefstijlcoaches te spreken. 5 Minuten zijn goed voor wat chatberichten via de chat rechtsboven. Wil je graag meer begeleiding? Klik dan hier.
De Chat staat dus rechtsboven. Daar kan je een bericht sturen naar onze coaches om extra hulp te ontvangen.
Wil je meer weten over de gemeten gezondheidswaarden bij Vitaliteit? Klik dan hier.
Mijn openstaande activiteiten
Nog in te vullen vragenlijsten en andere activiteiten komen onder het kopje Mijn openstaande activiteiten terecht. Zo kun je er gemakkelijk bij en kan je ze dus meteen invullen.
Je vindt de activiteiten als je naar beneden scrolt.
Wil je meer weten over hoe je vragenlijsten invult en waar je ze nog meer vindt? Klik dan hier.
Mijn challenges
Onder dit kopje komen jouw challenges. Deze kan je starten per thema op de Aan de slag! pagina onderin het menu. Na het invullen van de vragenlijst, begint je challenge meteen! In de vragenlijst wordt gevraagd hoe zwaar jij je challenge wil maken, zodat deze op jouw doel is afgesteld. In onderstaand voorbeeld is voor de keuze 7500 stappen per dag gekozen.
Onder jouw challenges zie je het kopje Op de planning staan. Hier komen jouw geplande afspraken, zoals een intake gesprek met onze leefstijlcoach.
Contact
Kom je er niet uit, of heb je een andere vraag? Neem gerust contact op via support@vital10.nl of bel 020-3053001.