Als je bij het inloggen geen beveiligingscode hebt ontvangen, kijk dan hieronder wat je kan proberen.
E-mail: ik krijg mijn beveiligingscode via email
- Wacht 5 minuten af. Het kan zijn dat er wat vertraging is. Dit kan aan de internetverbinding liggen.
- Ververs je mailbox.
- Controleer je 'Spam' mailbox (en je 'Overig' mailbox bij Outlook).
- Als je nog steeds geen code hebt, probeer dan eens opnieuw in te loggen via https://id.vital10.nl. Als het goed is krijg je dan een nieuwe code toegestuurd.
SMS: ik krijg mijn beveiligingscode via SMS
- Wacht even af. Soms zit er wat vertraging in het versturen van de SMS.
- Mocht het heel lang duren, probeer dan eens opnieuw in te loggen via https://id.vital10.nl. Als het goed is krijg je dan een nieuwe code toegestuurd.
Verschijnt er nog steeds geen code? Neem dan contact met ons op via support@vital10.nl of bel ons via 020-3053001.