Om je Mi Band 3 of Mi Band 4 te kunnen koppelen aan je Vital10 account, volg onderstaand stappenplan. Belangrijk: voor dit stappenplan is het vereist dat je de Mi Band al hebt gekoppeld aan je iPhone. Klik hier voor het stappenplan indien je dit nog niet gedaan hebt.
Stap 1: controleren of de koppeling tussen Mi Fit en iPhone werkt
- Open de Apple Gezondheid app.
- Druk in de hoofdpagina op je aantal stappen.
- Scroll naar onderen en druk op 'Gegevensbronnen en toegang'.
- Hier zou 'Vital10', 'Mi Fit' en je iPhone bij moeten staan.
Let op: indien bij 'Gegevensbronnen' zowel Mi Fit en je iPhone staat, volg dan onderstaande stappen:
- Druk op 'Wijzig' als je iPhone boven Mi Fit staat bij 'Gegevensbronnen'.
- Hou de kop met drie streepjes ingedrukt bij Mi Fit en verschuif deze naar boven. Hierdoor komt Mi Fit boven je iPhone te staan.
- Dit zorgt er voor dat de stappen in de Vital10 app niet uit de stappenteller van je iPhone komen, maar vanuit de Mi Band.
- Druk vervolgens op 'Gereed' rechtsboven in je scherm om de aanpassingen op te slaan.
Stap 2: controleren of de koppeling tussen Apple Health en Vital10 werkt
- Open de Vital10 app en log in.
- Druk op de drie bolletjes rechts onderin het scherm en vervolgens op 'Sync'.
- De stappen synchroniseren nu met de Vital10 app.
- Let op: om je stappen te synchroniseren in de Vital10 app moet je wel de app openen en op 'Sync' drukken.
Belangrijk: De synchronisatie van de stappen werkt alleen als je de Mi Fit app regelmatig opent om de stappen uit de Mi Band naar je telefoon te synchroniseren.
Contact
Kom je er niet uit, of heb je een andere vraag? Neem gerust contact op via support@vital10.nl of bel 020-3053001.